جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربر عزیز

خــوش آمــدیــد

ورود

عضویت

مجموع :

0 تومان

دسته بندی های محصولات

حلقه هولاهوپ

زیر دسته‌ها

در حال نمایش یک نتیجه

هولاهوپ یا حلقه ورزشی با مدل، سایز و وزن‌های مختلفی در بازار موجود است که شما باید با توجه به نیاز و نوع تمریناتی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به تهیه آن اقدام کنید. برای خرید هولاهوپ لازم است حتما از فروشگاهی معتبر و مطمئن این کار را انجام دهید تا خیالتان از بابت کیفیت و مرغوب بودن آن راحت باشد؛ چرا که شرکت‌های بسیاری دست به تولید حلقه ورزشی با کیفیت‌های مختلف زده‌اند و تشخیص لوازم فیک و اصل کمی دشوار است.

خرید حلقه ورزشی

برای اینکه بتوانید تمرینات مختلف را با حلقه ورزشی انجام دهید، ابتدا باید آن را خریداری کنید. در خرید هولاهوپ نیز باید به سه نکته اساسی توجه داشته باشید که عبارتند از:

  • سایز یا اندازه حلقه ورزشی

قطر این حلقه ورزشی باید متناسب با قد و بدن شما باشد تا از طرفی به خاطر بزرگ بودن سایز به ستون فقرات و میان تنه شما آسیب نزند و از سوی دیگر فضای کافی برای حرکت حلقه را در اختیار داشته باشد. به طور کلی قطر هولاهوپ باید از زمین تا ناف شکم شما باشد. در صورتی که لاغر هستید در حد چند سانتیمتر از این اندازه کم کنید و اگر چاق هستید چند سانتیمتر به آن بیفزایید (بین 5 تا 10 سانتیمتر). افرادی که در زمینه حلقه زنی تجربه دارند، می‌توانند از حلقه کوچک‌تری استفاده کنند.

  • وزن حلقه

حلقه‌های سنگین‌تر برای افراد تازه کار مناسب‌تر است و به آن‌ها اجازه می‌دهد که راحت‌تر آن را روی کمر خود نگه دارند. البته باید در نظر داشته باشید که وزن حلقه با توجه به قد و وزن فرد تعیین می‌شود. پس اگر جثه کوچک و قد کمتر از 160 سانتیمتر دارید، بهتر است از حلقه‌های سبک‌تر استفاده کنید. همچنین اگر فردی حرفه‌ای هستید می‌توانید از حلقه‌های سبک برای کالری سوزی بیشتر استفاده کنید.

  • مدل حلقه با توجه به فعالیت مورد نظر

برای خرید حلقه ورزشی هولاهوپ مناسب خود، باید هدفتان را از خرید و استفاده از آن مشخص کنید. حلقه‌های ساده و سبک کل بدن را درگیر کرده و کالری سورزی بالایی دارند. از این رو برای مانور با حلقه و انجام حرکات موزون مناسب هستند. اگر می‌خواهید از شر چربی‌های شکم و پهلو خلاص شوید نیز بهتر است از حلقه‌های سنگین دارای برجستگی یا دندانه برای ضربه زدن به آن‌ها کمک بگیرید. این ضربه‌ها سبب شکستن چربی‌ها و لاغری سریع‌تر نواحی شکم و پهلو می‌شوند.

قیمت حلقه هولاهوپ

حلقه لاغری هولاهوپ تنوع بالایی دارد و فاکتورهای متعددی بر قیمت آن تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال با توجه به اینکه حلقه ورزشی از چه جنسی ساخته شده است، قیمت‌های مختلفی را از آن شاهد هستیم. علاوه بر جنس، کیفیت مواد اولیه و ساخت حلقه نیز از عواملی هستند که می‌توانند قیمت حلقه ورزشی هولاهوپ را تحت تاثیر قرار دهند.

انواع ساده و دندانه دار هولاهوپ بر اساس فاکتورهایی همچون سایز و قطر حلقه، وزن حلقه و مدل آن قیمت‌های متفاوتی دارند. علاوه بر این برخی از حلقه‌ها قابلیت جداسازی قطعات را نیز دارند و یا تاشو هستند که باعث می‌شود نسبت به قیمت حلقه ورزشی ساده هزینه بالاتری داشته باشند. تمام عوامل ذکر شده به کمک یکدیگر بر قیمت یک حلقه ورزشی تاثیر گذاشته و آن را تعیین می‌کنند.

انواع هولاهوپ

حلقه ورزشی هولاهوپ در انواع بسیار متنوعی تولید شده است تا بتواند نیاز تمام افراد را پاسخ دهد. همچنین در تولید این حلقه‌ها سنین مختلف نیز در نظر گرفته شده‌اند. این حلقه‌ها از نظر جنس انواع مختلفی دارند که به طور مثال می‌توان پلاستیکی، چوبی، استیل، فومی و بسیاری از جنس‌های دیگر را نام برد.

هولاهوپ‌های معمولی از جنس پلاستیکی ساخته می‌شوند و به همین خاطر کمی لغزنده هستند. این نوع حلقه‌ها برای تمرینات معمولی و انجام کارهای سرگرم کننده کاملا مناسبند. اگر قصد شما از خرید حلقه هولاهوپ تنها انجام تمرینات پرفشار است، ما به شما حلقه‌هایی که دارای یک روکش فوم هستند را توصیه می‌کنیم.

هولاهوپ‌های توپ‌دار، اسفنجی و مگنتی از دیگر انواع این حلقه‌ها هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. حلقه‌های ورزشی از لحاظ ظاهری به دو نوع ساده و دندانه ‌دار تقسیم بندی می‌شوند. همچنین برخی از آن‌ها به صورت چند تکه بوده و قابلیت جداسازی دارند، برخی ساده و برخی دیگر نیز به صورت تاشو هستند.

حلقه هولاهوپ
فروش کامل ترین لوازم تناسب اندام بدون واسطه در فروشگاه ورزشی آگرین

نحوه استفاده از حلقه لاغری

اولین مرحله برای استفاده از حلقه لاغری، این است که بتوانید آن را در سطح کمر خود نگه دارید. شاید در ابتدا کمی سخت به نظر برسد اما با تمرین و شکیبایی می‌توانید در انجام این کار پیشرفت خوبی داشته باشید. پاهای خود را کمی بیشتر از عرض شانه باز کرده و حلقه را به گونه‌ای بچرخانید که به دو پهلوی شما برخورد کند. در مرحله دوم پای خود را پله کنید و حلقه ورزشی دور کمر را بچرخانید. در این مرحله سعی کنید با حرکت زانو باسن خود را به عقب و جلو حرکت دهید تا حلقه به حرکت خود ادامه دهد.

علاوه بر این می‌توانید یک پای خود را جلوتر قرار داده، حلقه را دور باسن و در قسمت پایین کمر خود قرار دهید؛ به طوری که حلقه موازی زمین باشد. بالاتنه خود را در یک جهت چرخانده و حلقه را با دو دست در جهت مخالف فشار دهید. برای جلوگیری از افتادن حلقه و ادامه حرکت آن، باسن و وزن خود را به سمت عقب و جلو حرکت دهید. بدین ترتیب می‌توانید از حلقه زدن لذت ببرید.

نیاز به مشاوره دارید؟

همین الان با مشاورین آگرین تماس بگیرید:

خرید اینترنتی حلقه لاغری

خرید اینترنتی یکی از آسان‌ترین روش‌ها برای خرید حلقه لاغری است اما برای این کار باید به چندین نکته توجه داشته باشید. ابتدا باید یک فروشگاه معتبر را پیدا کنید که بتوانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. یک فروشگاه خوب علاوه بر ارائه محصولات باکیفیت، قیمت مناسبی را نیز برای محصولات عرضه شده ارائه می‌دهد. در مرحله بعدی نیز حلقه هولاهوپ مورد نظر خود را از نظر نوع، جنس، کیفیت، استایل و شکل ظاهری، وزن و… انتخاب نمایید. امروزه با توجه به فراگیر شدن این تمرین ورزشی، برندهای مختلفی در بازار به فعالیت می‌پردازند و در نتیجه فروشگاه‌های بسیاری نیز این محصولات را عرضه می‌کنند.

فروشگاه ورزشی آگرین اسپورت با به کارگیری افراد ماهر و کارشناسان متخصص توانسته است زمینه را جهت خریدی بدون دغدغه برای شما فراهم کند. شما می‌توانید در میان مدل‌های متنوع موجود در این سایت محصول مورد نظر را انتخاب کرده و حتی اگر نمی‌دانید چه محصولی مناسب شماست، می‌توانید با کارشناسان ما در آگرین اسپورت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند. با آگرین اسپورت دیگر خیالتان از کیفیت، گارانتی، اصل بودن کالا و همینطور قیمت مناسب راحت خواهد بود.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.