جهت مشاهده تخفیف‌های ویژه آگرین کلیک کنید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربر عزیز

خــوش آمــدیــد

ورود

عضویت

مجموع :

0 تومان

دسته بندی های محصولات
تجهزات ورزشی برای لاغری

بهترین دستگاه ورزشی خانگی برای لاغری

ورزش در خانه، در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بدون شک یکی از اهداف انجام ورزش در خانه، ایجاد و حفظ تناسب اندام است. گاهی این هدف، ابتدا مستلزم لاغری می‌باشد. از این رو، شناخت و آشنایی با انواع دستگاه ورزشی خانگی برای لاغری، می‌تواند در تهیه انواع دستگاه‌ها و تجهیزات مدرن مناسب و کاربردی در ورزش در خانه موثر واقع شود.

دستگاه‌های ورزشی خانگی بر حسب کاربرد و کیفیتشان ممکن است متفاوت باشند. از برخی انواع پر کاربرد و پر طرفدار آنها،  می‌توان به تجهیزات کراس فیت اشاره نمود. البته این دستگاه‌ها بعضا به طور مناسب و نسبتا تخصصی برای لاغری استفاده می‌شوند.

به عنوان مثال؛ برخی افراد ترجیح می‌دهند تا در بین خریدهایشان، علاوه بر خرید تجهیزات ورزشی بدنسازی و یا خرید دستگاه‌ هوازی، که تجهیزات نسبتا عمومی‌ ورزش در خانه و موثر در لاغری و تناسب اندام، محسوب می‌شوند، خرید لوازم بوکس، خرید وزنه مچ دست و پا و ..‌.. را نیز، به عنوان لوازم جزئی و تخصصی در برنامه خود قرار دهند.

انتخاب بهترین دستگاه ورزشی خانگی برای لاغری

ویژگی‌ها و امکانات یک دستگاه، تعیین می‌کند که آیا یک دستگاه ورزشی خانگی برای لاغری مناسب است یا خیر. شاید بدون اغراق بتوان گفت که این گونه ابزار و لوازم کم تعداد نیستند و در انواع زیادی وجود دارند. اما برای تجربه یک ورزش حرفه‌ای و ثمر بخش برای لاغری اندام، باید بهترین و کاملترین نوع این دستگاه‌ها را انتخاب نمود.

بهترین دستگاه مناسب و استاندارد ورزشی خانگی برای لاغری و تداوم و حفظ تناسب اندام، باید دارای چنین ویژگی‌هایی باشد :

-‌ ساخته شده تحت جدیدترین استانداردهای بین المللی

-‌ ایمن برای انجام حرکات ورزشی

تجهزات ورزشی برای لاغری

فراموش نکنید که نوع و کیفیت دستگاه ورزش، نقش غیر قابل انکاری بر سلامت شما، در دراز مدت خواهد داشت. باید به این موضوع خصوصا در یک برنامه لاغری جدی‌تر و مهمتر توجه کرد.

خرید لوازم یوگا یکی از موارد محبوب می‌باشد که برای انجام ورزش خانگی و مستمر پیشنهاد می‌شود. این ورزش، سبکی جالب و پر طرفدار در بین ورزش‌های خانگی به حساب می‌آید که فواید و مزایای خاصی دارد. حفظ و ثبات آرامش خیال و عضلات، از جمله این فواید هستند. همچنین ورزش کردن به این سبک و با استفاده از لوازم یوگا، می‌تواند تحت یک برنامه کنترل شده و مستمر برای لاغری پیشنهاد شود.

همچنین می‌توان ورزش‌های بدنسازی را با یک برنامه اصولی و ترجیحا تحت نظر مربی بدنساز، جهت لاغری و تناسب اندام به کار برد. تجهیزات و دستگاه‌های بدنسازی، پتانسیل این را دارند تا در چربی سوزی و شکل دادن متناسب عضلات و اندام، فوق العاده اثر بخش واقع شوند. دستگاه تردمیل یکی از لوازم بدنسازی می‌باشد که به عنوان یکی از اصلی‌ترین دستگاه‌‌های ورزشی خانگی برای لاغری کاربرد دارد.

دستگاه‌های پیشنهادی ورزش خانگی برای لاغری

دستگاه‌های ورزشی خانگی و مناسب برای لاغری، صرفا به چند نمونه محدود نمی‌شوند اما نمونه‌هایی از لوازم و دستگاه‌های ورزشی هستند که مناسب برای ورزش در خانه طراحی شده‌اند و می‌توانند انتظارات افراد علاقه‌مند به ورزش در خانه و حفظ تناسب را کاملتر و تخصصی‌تر بر طرف کنند.

اگر قصد خرید تجهیزات و دستگاه‌ ورزشی خانگی برای لاغری را دارید، می‌توانید این لوازم و دستگاه‌های پیشنهادی را در نظر داشته باشید :

  • دوچرخه ثابت
  • غلتک شکم
  • توپ‌های ورزشی ترامپ لینک
  • دستگاه استپر

عوامل موثر در خرید دستگاه‌های ورزش خانگی

کسب شناخت و آشنایی مختصر و کلی با دستگاه‌های ورزشي خانگی، اولین قدم در جهت حفظ تناسب اندام و یا حتی لاغری به حساب می‌آید. در مراحل بعدی؛ عواملی همچون قیمت نیز در خرید این ابزار و تجهیزات نقش دارد.

دستگاه های پیشنهادی ورزش خانگی برای لاغری

اگر به هر دلیلی شرایط رفتن به باشگاه را ندارید می‌توانید با خرید دستگاه ورزشی مناسب یک باشگاه کوچک در منزل خود داشته باشید و به کمک آن کاهش وزن و تناسب اندام را تجربه کنید. ما در شناخت بهترین تجهیزات ورزشی به شما کمک می‌کنیم تا انتخابی اصولی داشته باشید. دستگاه‌های پیشنهادی ورزش خانگی که برای لاغری و کاهش وزن مفید هستند عبارتند از:

  • تردمیل

تردمیل اصلی‌ترین وسیله برای چربی سوزی و کاهش وزن است که در منزل هم می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد. تمرینات ارائه شده توسط این دستگاه تمام قسمت‌های بدن را به تحرک وا می‌دارد و کمک می‌کند تا کاهش وزن در کمترین زمان رخ دهد.

  • دستگاه پاروزنی Rowing Machine

دستگاه‌های پاروزنی عملکردی فوق‌العاده دارد و کمک می‌کند تا افراد از برنامه‌های کاهش وزن بهترین استفاده را ببرند. با چرخ‌ دنده‌های جلوی دستگاه شکل یک قایق برای شما تداعی می‌شود که حرکت دادن آن به سوزاندن کالری و چربی کمک می‌کند.

  • StepMill

دستگاه StepMill مانند پله برقی یا تردمیل عمل می‌کند. یکی از سخت‌ترین تمرینات را دارد که باعث افزایش ضربان قلب و کاهش وزن می‌شود. راه رفتن بر خلاف نیروی جاذبه زمین به تقویت عضلات هم کمک می‌کند.

  • دستگاه ویبره ورزش

دستگاه ویبره جدید و به‌ روز است که استفاده از آن باعث کاهش سلولیت و کاهش وزن می‌شود. این دستگاه دارای سایز مدل‌های مختلف است.

  • واکر صبحگاهی

برای افرادی که به دلیل مشغله‌های زیاد فرصت پیاده‌روی روزمره را ندارند واکر صبحگاهی طراحی شده است که موتوری قدرتمند با لرزش‌های مادون قرمز دارد. این سیستم در ساخت بدنی سالم و متناسب به شما کمک می‌کند.

  • میز وارونگی

این دستگاه برای کاهش وزن تمام عضلات بدن را درگیر می‌کند. کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده‌آل مهمترین مزیت استفاده از این دستگاه است.

نکات مهم در انتخاب بهترین تجهزات ورزشی خانگی برای لاغری

برای انتخاب بهترین تجهیزات ورزشی خانگی بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید تا دستگاه بتواند در کاهش وزن و حفظ سلامتی شما نقش تعیین کننده‌ای داشته باشد:

  • نوع دستگاه لاغری: در زمان خرید توجه به نوع دستگاه اهمیت زیادی دارد چون باید بتواند از سبک تمرین شما به خوبی پشتیبانی کند.
  • فرکانس کاهش وزن: قدرت دستگاه نکته مهمی است که در زمان انتخاب دستگاه باید به آن توجه شود. با دستگاه‌هایی که فرکانس و سرعت بالاتر دارند کاهش وزن سریع‌تر خواهد بود.
  • فضا کافی: برای قرار دادن دستگاه در منزل باید فضای کافی داشته باشید پس بهتر است تجهیزات را متناسب با فضایی که در اختیار دارید انتخاب کنید.
  • اطلاع از شرایط گارانتی: دستگاه‌هایی که به گارانتی معتبر به فروش می‌رسند همیشه کیفیت و کارایی خوبی دارند. مشتریان باید خرید را از مراکز معتبر انجام دهند تا بتوانند از خدمات پس از فروش نهایت استفاده را ببرند.
  • مارک دستگاه: دستگاه‌های ورزشی خانگی دارای مارک‌های متنوعی هستند و هر کدام توسط کمپانی‌های بزرگی به فروش می‌رسند. برای انتخاب بهتر است همیشه برندهای معتبر را اولویت خرید خود قرار دهید.

 

نکته آخر دستگاه ورزشی خانگی برای لاغری

همچنین شاید مهمترین موضوع در بحث تهیه و خرید دستگاه ورزشی خانگی برای لاغری، خرید کردن از فروشگاه معتبر می‌باشد. چرا که این امر، هم باعث تضمین قیمت مناسب دستگاه، و هم کیفیت مطلوب و بعضا، گارانتی محصول خواهد شد. در موقع خرید بهتر است تا برند دستگاه مورد نظر خود را از میان برندهای شناخته شده و با کیفیت انتخاب کرده و در نظر داشته باشید.

مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.