جهت مشاهده تخفیف‌های ویژه آگرین کلیک کنید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربر عزیز

خــوش آمــدیــد

ورود

عضویت

مجموع :

0 تومان

دسته بندی های محصولات
تی ار ایکس یا زومبا

تی ار ایکس یا زومبا

تی آر ایکس و زومبا جزو ورزش‌های پر طرفدار برای کاهش وزن و تناسب اندام هستند که هر کدام ویژگی‌های مختص به خود را دارند. در تی ار ایکس تمرینات اغلب در باشگاه و به کمک تسمه‌های مخصوص است که به عضله سازی کمک زیادی می‌کند. در این ورزش شما با استفاده از وزن خود می‌توانید حرکات متنوعی را انجام دهید.

برای تقویت عضلات بالاتنه، پایین تنه و مرکزی بدن گزینه خوبی است. در نقطه مقابل ورزش زومبا قرار دارد که یک ورزش هوازی و پر انرژی است که اغلب با موزیک‌های شاد انجام می‌شود‌. هر دو ورزش برای چربی سوزی مناسب هستند که در اینجا بیشتر به آن‌ها می‌پردازیم.

چربی سوزی و لاغری با تی ار ایکس

تی آر ایکس جزو ورزش‌های قدرتی است که علاوه بر عضله سازی به کاهش وزن و تناسب اندام هم کمک زیادی می‌کند. برای افرادی که به دنبال تمرینات فشرده روی عضله هستند این ورزش می‌تواند بهترین گزینه باشد که به کمک تسمه‌های مخصوص انجام می‌شود. اگر به دنبال کاهش وزن و چربی سوزی بیشتر هستید می‌توانید علاوه بر خرید تردمیل و کار با آن ورزش TRX را هم دنبال کنید تا سریع‌تر به نتیجه برسید.

 استفاده از وزن بدن این امکان را به ورزشکار می‌دهد تا حرکات مختلفی را روی عضلات انجام دهد. برای تمرین کل بدن آن هم بدون تجهیزات پیشرفته مناسب است و می‌تواند به افزایش حجم عضلات کمک کند. فشاری که به عضلات وارد می‌شود می‌تواند در چربی سوزی و کاهش وزن هم موثر باشد.

 تی آر ایکس مناسب کسانی است که به دنبال کم کردن وزن و کاهش سایز دور کمر هستند. مزیت‌های خوب این ورزش باعث شده تا مورد استقبال قرار بگیرد. در هر جلسه تمرین که به مدت ۶۰ دقیقه است ۴۰۰ کالری سوزانده می‌شود و هر چه فعالیت فرد بیشتر باشد چربی سوزی هم افزایش پیدا می‌کند. با انجام مداوم این ورزش درصد چربی‌های بدن کمتر می‌شود و شما در کمترین زمان شاهد کاهش وزن خواهید بود.

 در کنار تی آر ایکس نیاز است تا رژیم غذایی مناسب داشته باشید تا علاوه بر چربی سوزی به حجم عضلات کمک کنید. برای افزایش توده عضلانی این ورزش مناسب است و می‌تواند سرعت متابولیسم بدن را افزایش دهد. استخوان ها و مفاصل را تقویت می‌کند و فشار خون را بهبود می‌بخشد. افراد در هر سنی می‌توانند این ورزش را انجام دهند.

چربی سوزی و لاغری با تی ار ایکس

چربی سوزی و لاغری با زومبا

علاقه مندان به زومبا می‌توانند یک ورزش شاد و مفرح و پر انرژی داشته باشند. در ورزش زومبا تحرک زیاد است به همین دلیل افراد می‌توانند چربی سوزی را افزایش دهند و به وزن ایده آل برسند. تمرینات این ورزش ترکیبی از حرکات هوازی و رقص است که برای ورزشکاران جذاب و سرگرم کننده است. آسان بودن زومبا باعث شده تا همه بتوانند به راحتی آن را انجام دهند.

 برای کاهش وزن و افزایش متابولیسم چربی‌ها زومبا بهترین گزینه است و افراد می‌توانند در کمترین زمان به نتیجه دلخواه برسند. افرادی که در این شاخه ورزشی فعالیت می‌کنند ماهیچه‌ها و عضلات سفتی دارند و استقامت بدن آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. اگر از وزن بالا و چاقی رنج می‌برید می‌توانید در کنار خرید دستگاه بدنسازی ورزش زومبا را هم انجام دهید تا اثربخشی بهتری در چربی سوزی داشته باشد.

حرکات زومبا متنوع است و افراد می‌توانند در طول روز این حرکات را انجام دهند. برای افرادی که قصد کاهش وزن و چربی سوزی دارند زومبا انتخاب خوبی است و می‌تواند آن‌ها را به نتیجه دلخواه برساند. ورزشکاران در هر ۱۵ دقیقه ورزش می‌توانند ۱۵۰ کالری بسوزانند. طراحی خاص حرکات همراه با موسیقی شاد، مزیت چربی سوزی این ورزش را به حداکثر می‌رساند.

 ترکیب رقص و حرکات بدن‌سازی به تقویت عضلات هم کمک زیادی می‌کند. در هر جلسه زومبا ۱۰۰۰ کالری سوزانده می‌شوند و افرادی که در این جلسات شرکت می‌کنند می‌توانند اندامی ایده آل داشته باشند. برخی افراد بدون داشتن رژیم غذایی مناسب می‌توانند با انجام ورزش زومبا به کاهش وزن چشمگیری برسند. زومبا برای قلب و ریه هم مفید است و به افزایش روحیه ورزشکار کمک زیادی می‌کند.

چربی سوزی و لاغری با زومبا

چربی سوزی زومبا بیشتر است یا تی آر ایکس؟

سوالی که همیشه ذهن ورزشکاران را مشغول می‌کند این است که چربی سوزی زومبا بیشتر است یا تی آر ایکس؟ برای پاسخ به این سوال تحقیقات زیادی روی ورزشکاران انجام شده و نتیجه نهایی آن این است که زومبا برای چربی سوزی گزینه بهتری است؛ چرا که فرد در این ورزش تحرک بیشتری دارد. اگر هدف شما از ورزش لاغری و رسیدن به تناسب اندام است زومبا انتخاب بهتری نسبت به تی آر ایکس است.

 تمرینات Zumba بیشتر قلبی عروقی است که در آن ورزشکار تمرینات و چرخش‌هایی را به صورت ریتمیک و روی آهنگ انجام می‌دهد. بالا بودن میزان جنب و جوش باعث شده تا این ورزش در کاهش وزن موثرتر باشد. در TRX تمرینات بیشتر کششی است که فشار زیادی هم به عضلات وارد می‌کند و می‌تواند در چربی سوزی هم موثر باشد.

با مشاورین آگرین تماس بگیرید :

ورزشکاران برآب عضله سازی بیشتر این ورزش را انتخاب می‌کنند. استفاده از بندهای کشی و وزن بدن می‌تواند به سوزاندن کالری کمک کند‌. نوع تمرینات، زمان تمرین و میزان وزن افراد است می‌تواند درصد چربی سوزی را در این ورزش‌ها مشخص کند. هر چه تایم ورزش بیشتر باشد قطعا ورزشکار نتیجه بهتری دریافت می‌کند.

 در ورزش زومبا حرکات زیاد در مدت زمان کم انجام می‌شوند و این می‌تواند سرعت چربی سوزی را افزایش دهد. تی آر ایکس بیشتر روی افزایش قدرت عضلات تمرکز دارد به طوری که زومبا بیشتر چربی سوزی و کاهش وزن را هدف گرفته است. با انجام ورزش زومبا روزانه و به‌طور منظم هرروز تا ۱۰۰۰ کالری می‌توانید چربی سوزی کنید.

سخن پایانی

تی ار ایکس و زومبا ورزش‌هایی مناسب برای عضله‌سازی و چربی سوزی هستند که انجام آن‌ها می‌تواند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک زیادی کند. اگر هدف شما از انجام ورزش چربی سوزی و کاهش وزن باشد زومبا در اولویت قرار دارد؛ اما اگر هدف عضله سازی است تی آر ایکس پیشنهاد می‌شود. ما در سایت آگرین اسپورت ورزش‌های مناسب برای کاهش وزن و لاغری را معرفی می‌کنیم. کارشناسان ما روش‌های صحیح برای انجام این ورزش‌ها را به شما آموزش می‌دهند تا به نتیجه بهتر برسید.

مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 12 =

فهرست مطالب

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.