جهت مشاهده تخفیف‌های ویژه آگرین کلیک کنید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربر عزیز

خــوش آمــدیــد

ورود

عضویت

مجموع :

0 تومان

دسته بندی های محصولات

مزیت های خرید از آگرین

چون بازاری از همه نوع کالای ورزشی اونم بدون واسطه

آگرین با تنوع هزاران کالا در دسته‌های متفاوت، تجربه خرید آنلاین را به یک گشت‌وگذار در راهروهای بازاری بزرگ تبدیل کرده‌ است که شما دیگر اصلا نیاز به صرف تایم و مراجعه حضوری ندارید. به همین خاطر است که هر کسی با هر بودجه‌ و سلیقه‌ای، مسیر خرید خود را در آگرین پیدا می‌کند.

مزیت های خرید از آگرین

چون اصالت کالاها را تضمین می‌کنیم

اگر به دنبال کالای اصل هستید، آگرین همان فروشگاهی است که باید به آن سر بزنید. ما اصالت کالاهای موجود در وب‌سایت شاما دستگاه های ورزشی وارداتی را تضمین کرده و آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کنیم.
البته در صورتی که کالایی غیراصل باشد، از شمول ضمانت اصل بودن آگرین خارج شده و با همین نشان شما را از اصل نبودن کالا آگاه می‌کنیم.

مزیت های خرید از آگرین

چون ضمانت 5 روزه بازگشت کالا داریم

ممکن است به هر دلیلی از کالایی که خریدید، ناراضی باشید و قصد مرجوع کردن آن را داشته باشید. در آگرین برای بازگرداندن کالا 5 روز فرصت دارید!

مزیت های خرید از آگرین

چون هفت روز هفته و حتی در ساعات غیرکاری پشتیبان شماییم

از آنجا که آگرین به فکر رقم زدن تجربه خوب برای خریدتان است، واحد پشتیبانی در 6 روز هفته و از 10 صبح تا 7 عصر پاسخگوی شماست. به‌این ترتیب اگر هرگونه ابهام یا سوالی درباره فرآیند خرید، ارسال و خدمات پس از فروش داشته باشید، می‌توانید آن را در تایم های ذکر شده از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی آگرین، و یا چت واتساپ با ما در میان بگذارید.

مزیت های خرید از آگرین

چون قابل‌اعتماد هستیم

درست است که آگرین هنوز بسیار جوان است اما ما تلاش خودمون رو کردیم تا با فراهم کردن شرایط اقساطی و مزایای خرید بی واسطه و مستقیم از تولیدي آگرين کمترین قیمت رو برای مشتریان در نظر بگیریم تا بتونیم خدماتی امن، سریع و مطمئن در زمينه ي تخصصي ترين محصولات ورزشي به مشتریان ارائه کنیم.

مزیت های خرید از آگرین

چون امکان خرید اقساطی داریم!

شما می‌توانید از طریق وب‌سایت لندو، بدون نیاز به چک و ضامن و فقط با سفته، اقساطی خرید کنید. برای ثبت درخواست خرید اقساطی کافیست در سایت لندو ثبت‌نام کرده و برای فروشگاه آگرین درخواست وام دهید.

مزیت های خرید از آگرین

چون تحویل اکسپرس داریم

تحویل اکسپرس، سریع‌ترین زمان ارسال را امکان‌پذیر می‌کند. برای شهروندان تهران و کرج امکان تحویل اکسپرس وجود دارد و می‌توانند بازه دقیق تحویل سفارش خود را تعیین کنند.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.