جهت مشاهده تخفیف‌های ویژه آگرین کلیک کنید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربر عزیز

خــوش آمــدیــد

ورود

عضویت

مجموع :

0 تومان

دسته بندی های محصولات
تاثیر حلقه زدن بر لاغری شکم

تاثیر حلقه زدن بر لاغری شکم

تاثیر حلقه زدن در لاغری شکم زیاد است به شرطی که شما آن را به صورت کاملا اصولی انجام دهید. برای کاهش وزن و چربی سوزی این می‌تواند بهترین وسیله ورزشی باشد. حلقه در سایز و مدل‌های مختلف طراحی می‌شود و ورزشکاران می‌توانند متناسب با نیاز خود خرید را انجام دهند. حلقه با ضربات نرمی که به شکم و پهلو وارد می‌کند باعث چربی سوزی و کاهش سایز دور شکم می‌شود. حلقه زدن یک فعالیت هوازی است که دوده کاهش وزن را به خوبی تکمیل می‌کند‌.

آیا حلقه زدن باعث لاغری شکم میشود؟

حلقه زدن باعث لاغری شکم و پهلو می‌شود در شرایطی که به صورت مستمر و کاملا اصولی و با رژیم مناسب انجام شود. میزان کالری سوزی با حلقه زدن زیاد است به همین دلیل زودتر شما را به تناسب اندام می‌رساند. افرادی که قصد کوچک کردن شکم و پهلو را دارند باید حلقه مناسب را انتخاب و به درستی از آن استفاده کنند. حلقه زمانی دور شکم را کمتر می‌کند که به صورت مداوم زده شود.

با خرید حلقه هولاهوپ انگیزه شما برای ورزش هوازی و انجام آن بیشتر می‌شود؛ چرا که حلقه در کمترین زمان تاثیرات چشمگیری دارد. تحقیقات ثابت کرده که انجام حرکات مختلف با حلقه می‌تواند در کاهش سایز دور شکم موثر باشد. ضرباتی که حلقه به دور شکم و پهلو وارد می‌کند باعث چربی سوزی می‌شود.

انواع حرکات ورزشی با حلقه

روش اصولی حلقه زدن اهمیت بسزایی دارد و می‌تواند تاثیرات آن را دو چندان کند. با حلقه می‌توان حرکات ورزشی مختلفی انجام داد که در اینجا معرف آنها هستیم:

  • حرکت تا شدن بدن

برای انجام این کار باید ابتدا داخل حلقه قرار بگیرید و دستان خود را دور حلقه قرار دهید. حلقه را بالای سر برده و دوباره آن را پایین بیاورید. این کار را ۳ مرتبه انجام دهید و تا حد امکان به طور کامل به زمین نزدیک شوید. با خرید فوم رول و حلقه می‌توانید به راحتی این حرکات ورزشی را انجام دهید.

  • کشش بازو و تاشدن بدن

با انجام این حرکت بدن تا شده و بازوها به طور کامل کشیده می‌شوند. برای شروع باید صاف بایستید و حلقه را به صورت عمود پشت سر خود قرار دهید. با دست خود حلقه را بگیرید و سمت راست و چپ حرکت دهید. باید بازو و دست شما به شکل کشیده درون حلقه قرار بگیرد.

انواع حرکات ورزشی با حلقه

  • شیب بدن با حلقه

این یک تمرین ساده است که برای انجام آن باید حلقه را پشت بدن قرار دهید. بدن خود را به سمت طرفین کج کنید تا حلقه به راحتی در دستان شما قرار بگیرد. این چالش می‌تواند عضلات پهلو را تحت فشار قرار دهد.

  • حرکت کراس اور

حرکت کراس اور به کمک حلقه انجام می‌شود. باید درون حلقه قرار بگیرید و پاهای خود را باز کنید. خم شوید شوید با دست راست پای چپ را لمس کنید و این کار را بالعکس انجام دهید. این حرکات باید متناوب و با ریتمی منظم انجام شوند. برای تقویت عضلات سینه می‌تواند تمرین خوبی باشد.

  • حرکت قدم درجا با حلقه

اگر می‌خواهید با حلقه روی عضلات پایین تنه کار کنید این می‌تواند یک تمرین عالی باشد. برای شروع این تمرین بهتر است پاها را به اندازه عرض لگن باز کنید. حلقه را با دو دست گرفته و آن را بالای سر خود ببرید. همچنین برای خرید دستگاه باشگاهی پریکور میتوانید کلیک نمایید.

با مشاورین آگرین تماس بگیرید :

  • حرکت لانگ با حلقه

حرکت لانگ با حلقه یک تمرین فوق العاده است که در آن باید پاها را کمتر از یک متر باز کنید. حلقه را دور کمر قرار داده و زانوها را خم کنید. به صورت ریتمیک حلقه را به چرخش در بیاورید و این کار را با پای مخالف هم انجام دهید.

  • حرکت چرخش کمر

این حرکت پیچ و تاب با حلقه است. برای شروع باید ابتدا داخل حلقه قرار بگیرید و بعد از آن حلقه را به دور کمر به چرخش در آورید. حلقه باید تا ارتفاع کمر بالا بیاید تا بتوانید در لاغری شکم و پهلو موثر باشد و ضربات را وارد کند. اگر دامنه حرکتی خوبی داشته باشید قطعا بهترین نتیجه را دریافت می‌کنید.

  • حرکت درخت با حلقه

این تمرین ورزشی با حلقه هولاهوپ انجام می‌شود و بهترین ورزش هوازی است. برای شروع باید تمام وزن را روی یک پا قرار دهید و بعد از آن زانوی دیگر را خم کنید. با قرار دادن حلقه در پشت خود می‌توانید شکل یک درخت درست کنید. برای هر پا باید ۱۰ مرتبه این تمرین را تکرار کنید.

  • حرکت اسکات با حلقه

این یک تمرین ساده برای تمرین عضلات باسن و ران است که می‌تواند چربی‌های دور شکم را به خوبی آب کند. حلقه را به اندازه طول دستان مقابل بدن قرار دهید. آن را با دو دست بگیرید و باسن را پایین بیاورید تا حلقه به خوبی دور کمر قرار بگیرد.

عوارض حلقه زدن برای خانمها

اگر چه تاثیر حلقه زدن بر لاغری شکم زیاد است؛ اما عوارضی هم برای خانم‌ها به همراه دارد. اگر به صورت اصولی حلقه زدن انجام نشود قطعا می‌تواند آسیب‌های جدی را به همراه دارد. حلقه‌های سنگین به مثانه فشار وارد می‌کنند و باعث پایین آمدن رحم و مثانه خانم‌ها می‌شوند.

حلقه‌های آجدار به ستون فقرات فشار زیادی وارد می‌کنند. از دیگر عوارض حلقه‌های سنگین و استفاده نامناسب از آنها می‌توان به فشار به کلیه اشاره کرد که در برخی افراد با خونریزی همراه است. اگر هنگام تمرین کمر بیش از اندازه خم شود آسیب بیشتری به کمر و پهلو وارد می‌شود. اگر درد در ستون فقرات افزایش پیدا کرد بهتر است تمرین را ادامه ندهید.

عوارض حلقه زدن برای خانمها

 برای خانم‌های باردار به هیچ وجه توصیه نمی‌شود؛ چرا که سقط جنین را به همراه دارد. افرادی که کمر آنها مشکل دارد نمی‌توانند از این تمرین استفاده کنند و باید قبل از تمرین با پزشک خود مشورت کنند. زیاده‌ روی در تمرین نه تنها به لاغری شکم کمک نمی‌کند؛ بلکه می‌تواند آسیب‌های جدی وارد کند.

روش صحیح حلقه زدن برای لاغری شکم

اگر با روش صحیح حلقه زدن آشنایی داشته باشید می‌توانید در کمترین زمان به تناسب اندام برسید. در اینجا به روش‌های صحیح اشاره می‌کنیم:

  • پوشیدن لباس مناسب
  • قرار دادن حلقه روی زمین
  • گذاشتن هر دو پا داخل حلقه
  • قرار دادن دست در لبه حلقه و بالا آوردن آن
  • بالا آوردن حلقه تا کمر
  • در دست گرفتن حلقه‌ با دو دست
  • چرخاندن حلقه
  • چرخاندن کمر به صورت دایره‌ای شکل

نحوه انتخاب حلقه مناسب

انتخاب حلقه مناسب تاثیر بسزایی در عملکرد آن دارد. مهمترین نکته‌ای که برای انتخاب حلقه باید به آن توجه کنید وزن است. اگر حلقه بیش از اندازه سنگین باشد به شکم و پهلو فشار زیادی وارد می‌کند. برای مبتدیان حلقه سبک و کوچک توصیه می‌شود. بهتر است آن را آهسته بچرخانید تا به آن عادت کنید. جنس حلقه باید منعطف باشد در صورت خشک و سفت بودن می‌تواند فشار زیادی را به پهلو وارد کند.

انتخاب حلقه مناسب برای ورزش

در انتخاب حلقه مناسب بهتر است ضخامت آن را هم مد نظر داشته باشید. حلقه‌های استاندارد برای انتخاب بهترین گزینه هستند؛ چرا که بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. یک حلقه خوب قطعا ویژگی‌های منحصر به فرد و رنگ ثابتی دارد.

سخن پایانی

حلقه هولاهوپ برای لاغری شکم موثر است و می‌تواند با ضربات مداوم خود شما را به تناسب اندام برساند. برای استفاده از آن نیاز است تا لباس مناسب داشته باشید و حلقه زدن را به صورت کاملا اصولی انجام دهید. کارشناسان ما در سایت آگرین اسپورت بهترین حلقه‌ها را به شما معرفی می‌کنند و می‌توانند با مشاوره‌های خوب خود شرایط ایده آلی را برای خرید فراهم کنند. حلقه‌های این مجموعه بهترین کیفیت و کارایی را دارند و از تنوع بالایی برخوردار هستند.

مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.