جهت مشاهده تخفیف‌های ویژه آگرین کلیک کنید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربر عزیز

خــوش آمــدیــد

ورود

عضویت

مجموع :

0 تومان

دسته بندی های محصولات
چربی سوزی با دستگاه بدنسازی

چربی سوزی با دستگاه بدنسازی

چربی سوزی با دستگاه بدنسازی از جمله موضوعات مهم و مورد علاقه بسیاری از افراد است که به دنبال کاهش وزن و افزایش تناسب اندام هستند.

 استفاده از دستگاه بدنسازی می‌تواند یکی از راه‌های کارآمد برای سوزاندن چربی و شکل دادن به بدن باشد.

 دستگاه‌های بدنسازی مدرن که امروزه در باشگاه‌ها و مراکز ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند، قادر به انجام تمرینات متنوع و متمرکز در برخی مناطق خاص بدن هستند که به سوزاندن چربی کمک می‌کنند.

آیا دستگاه های بدنسازی لاغر می کنند؟

ممکن است شما تلاش زیادی را برای رعایت رژیم‌های لاغری انجام داده باشید، اما به دستیابی به اندام لاغر و دلخواه خود نرسیده باشید.

 علت این موضوع این است که برای رسیدن به اندام دلخواه، نیاز به یک برنامه بدنسازی مناسب و حرفه‌ای برای لاغری و سوزاندن چربی دارید.

افرادی وجود دارند که هیچ نوع مشکل جسمی یا بیماری خاصی ندارند و تناسب اندام خود را با ورزش حفظ می‌کنند.

با این حال، آنها باید در حین استفاده از دستگاه بدنسازی برای لاغری به نکاتی توجه کنند.

 مهمترین نکته این است که وزنه‌ها متعادل و دستگاه‌هایی که استفاده می‌کنند، استاندارد و آسیب رسان نباشند. حتما قبل از آغاز تمرینات، با یک مربی مشورت کنید و خودسرانه از دستگاه‌ها استفاده نکنید. همچنین در نظر داشته باشید  دستگاه چند کاره خانگی چربی سوزی شکم بسیار کاربردی و پرطرفدار است.

چند مورد از دستگاه‌ های بدنسازی برای لاغری

چربی سوزی با دستگاه بدنسازی بسیار کاربردی و مورد استقبال است به همین دلیل در این قسمت به مطالبی درباره دستگاه‌های بدنسازی می‌پردازیم که ما به شما توضیح کامل و واضح درباره هر دستگاه و نحوه استفاده از آنها را ارائه خواهیم داد.

  • ماشین اسمیت

اسمیت، نام خود را از مخترع خود به ارث برده است. این دستگاه بزرگ و سنگین است و امروزه تقریبا در تمام باشگاه‌ها وجود دارد.

ماشین اسمیت

 این دستگاه یکی از کاربردی ترین وسایل بدنسازی در عضله سازی جهان محسوب می‌شود. دستگاه اسمیت یک ابزار تمرینی است که از یک هالتر و دو ریل فولادی تشکیل شده است.

با استفاده از این دستگاه، می‌توان سنگینی وزنه‌ها را تغییر داد و آن‌ها را کم یا زیاد کرد. احتمالا با تمرین اسکات در دستگاه اسمیت آشنا هستید، اما جالب است بدانید که با استفاده از این دستگاه می‌توان بیش از ۱۰۰ نوع تمرین مختلف را انجام داد.

  • سیمکش

یکی از دستگاه‌های بسیار محبوب و ایمن در حوزه چربی سوزی با دستگاه بدنسازی، سیم کش است. البته به شرط از آموزش و استفاده صحیح از دستگاه اطلاع داشته باشید.

 سیم کش شامل انواع دسته‌ها مانند میله صاف یا طناب است و این دسته‌ها توسط یک کابل به یک قرقره و سپس به چندین وزنه متصل می‌شوند.

با استفاده از مجموع دسته و کابل و قرقره، شما قادر به تحمل وزن زیادی خواهید بود و قادر خواهید بود حرکات مختلفی را در محدوده‌های حرکتی متفاوت انجام دهید.

این حرکات شامل اسکات گوبلت، زیر بغل لت، جلو بازو و پشت بازو می‌شود. تمریناتی که نمی‌توان این حرکات را با استفاده از هالتر یا دمبل انجام داد.

  • دستگاه پرس سینه

این ماشین برای بهتر و ایمن‌تر اجرا کردن تمرینات پرس سینه طراحی شده است. در این تمرین، ورزشکار در حالت طاقباز روی نیمکت دستگاه قرار می‌گیرد و با استفاده از میله هالتر یا وزنه‌های موجود در دستگاه، حرکت را اجرا می‌کند. عضله سینه‌ای بزرگ اصلی هدف این حرکت است، اما سایر عضلات بالا تنه نیز درگیر می‌شوند.

 

  • دستگاه پرس بالا سینه

دستگاه پرس سینه یک وسیله ورزشی است که باعث تقویت و تمرین عضلات بالای سینه می‌‌گردد. اگر شیب دستگاه به سمت مثبت باشد، در هنگام استفاده از دستگاه، فشاری بر روی عضلات بالای سینه ایجاد می‌شود.

دستگاه پرس بالا سینه

  • دستگاه پرس سرشانه

یکی از تجهیزات ورزشی بسیار معروف و گسترده استفاده شده در بدنسازی، دستگاه پرس سرشانه است. این دستگاه باعث بهبود ایمنی و تاثیر تمرینات بر روی عضلات سرشانه می‌شود.

یکی از مزایای اساسی این تمرین، این است که می‌توان بخش‌های مختلف گروه عضلانی سرشانه (بخش جلویی، میانی و پشتی) را به صورت جداگانه تمرین کرد.

  • دستگاه تی بار

همانطور که از نامش پیداست این دستگاه شبیه به حرف T است و توصیه می‌شود که مبتدیان از استفاده از آن خودداری کنند تا از خطر برخورد با آسیب جلوگیری شود.

این دستگاه می‌تواند با استفاده صحیح و درست تمرینی موثر برای تقویت عضلات زیربغل و کمر باشد، اما باید به صحت اجرای آن توجه کرد.

البته باید توجه داشت که اجرای نادرست تمرین با دستگاه تی بار می‌تواند منجر به آسیب دیدگی شدید شود.

  • دستگاه زیر بغل سیم کش

 سیمکش یکی از ابزارهای اساسی در زمینه چربی سوزی با دستگاه بدنسازی است و با استفاده از آن می‌توان به عضلات مختلف بدن تمرین داد.

 سیمکش زیر بغل، در واقع ابزاری است که مربی به شما آموزش می‌دهد تا تمرین زیر بغل را با وزنه‌های استاندارد انجام دهید.

  • دستگاه پرس پا

یکی از تجهیزات کلیدی که در اکثر باشگاه‌های بدنسازی ورزشکاران شایع است، دستگاه پرس پا است. این دستگاه برای تمرین عضلات همسترینگ، سرینی، چهار سر و حتی ساق پا استفاده می‌شود.

دستگاه پرس پا

این دستگاه با وجود اینکه اندازه‌ بزرگی دارد، اما از وزنه‌های قابل تنظیم برخوردار است و این امکان را به ورزشکار می‌دهد تا به صورت امن و آسان عضلات پایین بدن را تقویت کند. دستگاه پرس پا در تمرینات مختلف و برای اهداف متنوعی قابل استفاده است.

  • دستگاه جلو پا

ماشین جلو پا ، دستگاه اختصاصی و بزرگی است که برای تمرین عضلات چهارسر ران طراحی شده است. به عبارت دیگر، این دستگاه به عنوان یک دستگاه تمرینی برای عضلات پشت ران عمل می‌کند.

چربی سوزی شکم و پهلو با دستگاه بدنسازی

تمامی باشگاه‌های بدنسازی دارای دستگاه‌های مختلفی هستند که می‌توانید از آن‌ها برای تمرینات بدنسازی، به ویژه تمرینات شکم و پهلو استفاده کنید. دستگاه باشگاهی پریکور یکی از این دستگاه‌های بسیار کاربردی و محبوب است.

نیاز به مشاوره دارید؟

همین الان با مشاورین آگرین تماس بگیرید:

 بعضی از این دستگاه‌ها تاثیرات بیشتری در بهبود عضلات شکم و پهلو دارند. در ادامه به معرفی این دستگاه‌ها می‌پردازیم.

  • دستگاه روئینگ

روئینگ، یک دستگاه ترکیبی هوازی و عضله سازی است که می‌توانید از آن به عنوان یک دستگاه هوازی استفاده کنید و کالری بسوزانید.

همچنین، با خم کردن دستگیره در هنگام تمرین، می‌توانید پهلوهایتان را مستقیما درگیر کنید. شما می‌توانید برای ۱۵ دقیقه از روئینگ استفاده کنید.

  • نیمکت شیب دار

یکی از بهترین وسایل برای تقویت شکم، میز شیب دار است. این نیمکت به شما امکان می دهد تمریناتی مانند شکم میز شیب دار روسی، پهلو شکم میز شیب دار و تمرینات دیگری را انجام دهید. می‌توانید تمرینات با میز شیب دار را در چهار ست و هر ست به ۱۲ تکرار انجام دهید.

  • الپتیکال

یک وسیله عالی برای چربی سوزی با دستگاه بدنسازی، الپتیکال نام دارد که با خرید آن یا استفاده از آن در باشگاه، می‌توانید تمرینات هوازی موثری برای کاهش چربی در منطقه شکم و پهلو را تجربه کنید. بهترین زمان برای استفاده از الپتیکال حداقل 15 دقیقه است.

الپتیکال

  • تردمیل

با خرید تردمیل، شما می‌توانید از آن برای از بین بردن چربی‌های شکمی خود بهره بگیرید. برای استفاده بهینه از این دستگاه هوازی، پیشنهاد می‌کنیم با سرعتی مناسب بر روی تردمیل پیاده روی یا دویدن را شروع کنید. حداقل ۱۵ دقیقه هر روز برای تمرین با تردمیل در نظر بگیرید تا بهبود و سوزاند چربی بهتر شود.

با مشاورین آگرین تماس بگیرید :

  • دستگاه مسگری

دستگاه مسگری یک دستگاه محبوب است، اما توصیه می‌شود که دستگاه را بدون استفاده از صفحه یا وزنه استفاده کنید. سنگین کردن دستگاه مسگری می‌تواند باعث ایجاد فشار بیشتر شود و ا به مهره‌های کمر شما آسیب وارد کند.

تفاوت کاهش وزن و کم شدن سایز

وقتی صحبت از کاهش وزن می‌شود، هدف واقعی ما لاغر شدن است. به این معنی که می‌خواهیم چربی‌های اطراف ران، باسن، شکم و بازوها را کاهش دهیم. اما چیزی که جالب است این است که کاهش وزن همواره فقط به عددی که روی ترازو نمایش داده می‌شود محدود نیست.

تفاوت کاهش وزن و کم شدن سایز

می‌توانید وزن خود را حفظ کنید و به هدف کم کردن سایز خود برسید. این فرایند نیازمند تمرکز بر ترازو نیست، بلکه تمرکز بر رژیم غذایی مناسب، ورزش منظم و راهکارهای سلامت مانند مدیریت استرس و خواب کافی است.

 این راه حرکت مناسب عضلات و چربی بدن را تحت تأثیر قرار داده و بهبود فیزیکی و بهبود تناسب اندام را برای شما به ارمغان می آورد.

باور کردن تنها به عدد بر روی ترازو منجر به نتایج ناکافی است و اهمیت واقعی در بهبود کلی بدن دارد.

کلام آخر

چربی سوزی با دستگاه بدنسازی به راحتی و در کمترین زمان ممکن امکان پذیر است. به علاوه با مراجعه به سایت آگرین اسپرت می‌توانید محصولات موجود در سایت را مشاهده کرده و در صورت نیاز هر مدل آن را ثبت سفارش و خریداری کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.