جهت مشاهده تخفیف‌های ویژه آگرین کلیک کنید
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاربر عزیز

خــوش آمــدیــد

ورود

عضویت

مجموع :

0 تومان

دسته بندی های محصولات
ورزش برای لاغر کردن ران پا

ورزش برای لاغر کردن ران پا

همانطور که می‌دانید تناسب اندام برای همه ما بسیار مهم است و می‌تواند بر سلامتی و اعتماد به نفس افراد تاثیر زیادی بگذارد. همچنین می‌دانیم که تناسب اندام در گرو مسئله وزن و تعادل وزنی است. بطور طبیعی اغلب افراد از چاقی و اضافه وزن رنج می‌برند. این چاقی و اضافه وزن می‌تواند مشکلات جدی زیادی را برای فرد به همراه داشته باشد.

به طور کلی چاقی می‌تواند سلامتی را تحت تاثیر قرار دهد. همچنین در بروز بیماری‌های مختلفی می‌تواند نقش داشته باشد. چاقی، اضافه وزن با افزایش کالری بدن همراه بوده و این کالری‌ها به شکل چربی در بخش‌هایی از بدن انباشته می‌شوند.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که با مشکل چاقی ران پا مواجه هستید و دوست دارید در قسمت ران پا لاغر شوید، می‌توانید از ورزش‌هایی مثل حرکت پیاده روی، دویدن روی سطح شیبدار، حرکت لیفت ساق پا، لیفت پشت پا دمبل و حرکت ورزشی اسکوات استفاده کنید که در این محتوا بیشتر راجه به آن صحبت میکنیم. همچنین استفاده از دستگاه بدنسازی نیز می‌توانید در این امر موثر باشد.

بهترین ورزش برای لاغری پا

چربی‌هایی که در قسمت ران و باسن انباشته می‌شوند سخت‌ترین چربی‌های بدن هستند. اما می‌توان برای از بین آن‌ها از ورزش‌های استقامتی استفاده کرد. بهترین ورزش برای لاغری داخل ران ها شامل موارد زیر می‌شوند.

  • پیاده روی

پیاده روی می‌تواند یکی از ورزش‌های اساسی برای لاغری سریع پاها باشد. برای این کار باید روزانه 30 تا 90 دقیقه پیاده روی تند داشته باشید. برای نتیجه بهتر از ورزش برای لاغر کردن ران پا پیشنهاد می‌کنیم هر هفته 150 دقیقه پیاده روی داشته باشید. برای چربی سوزی بهتر می‌توانید پیاده روی خود را در سطوح شیب‌دار انجام دهید. این کار موجب افزایش ضربان قلب و همچنین افزایش کالری سوزی می‌شود. با خرید پابند بدنسازی می‌توانید احتمال آسیب به پاهای خود را به حداقل ممکن برسانید.

بهترین ورزش برای لاغری پا

  • بالا و پایین رفتن از پله‌ها

بالا و پایین رفتن از پله‌ها راه حل دیگری برای لاغری ران پا محسوب می‌شود. به عنوان مثال اگر در آپارتمانی زندگی می‌کنید که پله‌های زیادی دارد این بالا و پایین رفتن از پله‌ها باعث لاغر شدن ران‌ها می‌شود. ممکن است در ابتدا کار سختی برای شما باشد اما با گذشت زمان عضلات ران شما قوی تر شده و بالا و پایین رفتن پله‌ها برای شما راحت‌تر خواهد شد.

وزنه مچ دست و پا هم میتواند گزینه خوبی برای لاغر کردن پا باشد که می‌توانید برای خرید این محصول از سایت آگرین اسپورت اقدام کنید.

  • استپ تک پا دمبل

استپ تک پا دمبل از دیگر حرکات ورزشی بسیار مفید برای لاغری پا است. استپ تک پا دمبل می‌تواند کل بدن را درگیر کند و همینطور باعث لاغر شدن ران پاها شود. به علاوه این حرکت عضلات چهارسر و سرینی را نیز مورد هدف قرار می‌دهد و باعث سفت و عضله سازی شکم و میان تنه می شود. این نکته هم فراموش نشود که برای لاغر کردن ران و اصلاح وضعیت فیزیکی، افزایش انعطاف پذیری کل بدن و افزایش استقامت بدنی نیز می‌شوند.

استپ تک پا دمبل

  • دوچرخه سواری

دوچرخه سواری نیز می‌تواند به شما کمک کند تا در هر روز بتوانید 1500 کیلوکالری را بسوزانید. برای چربی سوزی بیشتری باید سرعت دوچرخه سواری را بیشتر از 20 کیلومتر بر ساعت کنید. به طور کلی با روزی یک ساعت دوچرخه سواری می‌توانید به لاغر شدن ران پا کمک کنید.

  • سومو درجا

سومو درجا هم یکی دیگر از حرکت‌ها برای لاغری ران پا به حساب می‌آید. این ورزش عضلات ساق و ران پا را مورد هدف قرار می‌دهد و باعث لاغر شدن ران‌های می‌شود.

در صورتی که قصد خرید لوازم ورزشی به خصوص خرید پابند بدنسازی را داشتید میتوانید از سایت آگرین اسپورت اقدام کنید.

با مشاورین آگرین تماس بگیرید :

  • پیلاتس

پیلاتس ورزشی قدرتی بوده که به تمرینات فوق تخصصی نیازمند است. این تمرینات قدرت و استقامت قسمت‌های مختلف بدن را افزایش داده و کارکرد آن‌ها را بهبود می بخشید. همچنین در لاغر شدن ران‌ها بسیار موثر است.

پیلاتس

ورزش برای لاغری ران و ساق پا در منزل

بدون شک افراد زیادی را دیده اید که از چاقی و ظاهر ران‌های خود رنج می‌برند. بدون شک که تنها با ورزش یا رژیم غذایی نمی‌توان پاهایی لاغر داشت.

انجام اکثر حرکات ورزشی این اجازه را به شما می‌دهند تا عضلات بدن خود را فعال کنید و از طرفی کالری سوزی هم در بالاتنه و هم در پایین تنه رخ دهد. این کار تاثیرات خوبی در دستیابی به تناسب اندام دارد. چند مورد از بهترین ورزش برای لاغری پا در منزل به شرح زیر هستند.

  • حرکت سومو اسکوات

برای انجام این حرکت باید پاهای خود را بیشتر از عرض شانه‌ باز کرده و عضلات شکم و لگن خود را منقبض کنید. سپس زانوها را خم کرده و روی لگن به سمت پایین بروید. در اخر هم زانوهای خود را صاف کرده و بلند شوید.

حرکت سومو اسکوات

  • حرکت کشش ساق پا سومو

حرکت بعدی حرکت کشش ساق پا سومو بوده که به راحتی در منزل قابل انجام است. برای انجام این حرکت لازم است بایستید و پاهای خود را به اندازه عرض شانه باز کنید. سپس نوک انگشتان هر دو پای خود را به سمت بیرون ببرید و روی پنجه انگشتان خود بایستید. در گام بعدی باید حرکت اسکوات را انجام دهید و 30 ثانیه این ورزش را ادامه دهید.

  • حرکت اسکیت باز

حرکت اسکیت باز به این شکل است که باید به حالت ایستاده قرار بگیرید و پاهای خود را کنار هم بگذارید. در مرحله بعد باید وزن خود را روی پای راست قرار دهید و با پای چپ خود مثل یک اسکیت باز پا بزنید. بعد از تمام شدن پای راست این کار را روی پای چپ هم انجام دهید.

  • حرکت ساق پا

یکی دیگر از ورزش‌ها برای کوچک شدن ران پاها می‌توان به حرکت ساق پا اشاره کرد که برای درگیر شدن عضلات داخلی و بیرونی ساق پا بسیار موثر است. برای انجام این ورزش باید دست‌های خود را روی دیوار بگذارید و ابتدا پاهای خود را صاف قرار دهید و روی پنجه پا بایستید. بعد از مدتی استراحت کنید و مجددا حرکت را انجام دهید.

سخن پایانی

شاید تا به حال به فکر اینکه چگونه فرم بدنتان را تغییر دهید افتاده اید. یا اینکه به عمل جراحی یا لیپوساکشن هم فکر کرده باشید، اما برای لاغری و چربی سوزی اصلا عجول نباشید چراکه ورزش و رژیم غذایی منظم بدون هیچ عارضه خاصی می‌تواند به لاغری ران‌های شما کمک کند و همینطور موجب لیفت و خوش‌فرم‌ شدن پایین‌ تنه شما شود. همچنین در صورت نیاز به خرید سازه کراس فیت میتوانید کلیک نمایید.

نیاز به مشاوره دارید؟

همین الان با مشاورین آگرین تماس بگیرید:

بهترین کار جهت رسیدن به تناسب اندام رعایت برنامه ورزشی لاغری و همینطور برنامه غذایی است. این برنامه‌ها شخصی سازی طراحی می‌شوند و نسبت به خصوصیات فردی، سبک زندگی افراد، استرس و فیزیولوژی بدن در هر فرد متفاوت است.

 

مقالات مرتبط

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.